zondag 26 mei 2013

52 De 2e Gele Rijders Rit

26 mei 2013, van Hazerswoude-dorp naar Mijdrecht.
Hier alvast wat foto's, er zijn er honderden gemaakt.T.z.t. zal ik wat links vermelden.
De opstelling in Hazerswoude:
Dankzij mijn mobilofoon met PA aansluiting kon ik o.a. het ANWB Bondslied ten gehore brengen.
Voor de liefhebbers:
Bondslied ANWB
(even klikken, mooi tijdsbeeld, de originele uitvoering zal in marstempo geweest zijn(?)).
"Ik ben Alie van de Wegenwacht" zal ik de lezer besparen.
Mooie rit naar Mijdrecht, het laatste stuk langs de Kromme Mijdrecht.
Een gedeelte van de opstelling in Mijdrecht:

Op de achtergrond Restaurant Rendez Vous alwaar koffie met appelgebak en slagroom genuttigd werd.
Terug in Hazerswoude een goed verzorgde barbecue en bijpraten natuurlijk. Alle deelnemers gingen met een presentje naar huis. Al met al uitstekend verzorgd door die aardige wegenwacht mijnheer. Zelf mocht ik de helpende hand toesteken.
Al met al een enorme reclame voor de ANWB.
Een aardig detail is dat de PR afdeling van de ANWB de Vereniging van Gele Rijders heeft benaderd, we komen in beeld....

De rit van het volgend jaar gaat misschien plaatsvinden vanuit Winkel (eenden museum waar ik eerder over geblogd heb).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten