woensdag 17 oktober 2012

11 Nieuwe contacten

Henny Fontijn, bezitter van een wegenwacht eend, reageerde heel vriendelijk toen ik me meldde met een aantal vragen over de bouw. Het leukst was een uitnodiging mee te rijden met een geplande rit, eind mei 2013 in midden Nederland. Ondanks het feit dat het resultaat op een aantal punten zal afwijken van het origineel. Even leuk was een uitnodiging bij hem thuis te komen kijken naar zijn resultaat. Ga ik zeker gebruik van maken.
Hier zijn website waaruit onderstaande foto is overgenomen:

website wegenwachtvoertuig


Een  tweede reactie kwam van de archivaris (m/v) van de ANWB. Dit naar aanleiding van mijn bezoek aan de tentoonstelling (blog 09).
In deze reactie staat de naam van de manager van het wagenpark dat bij de ANWB aanwezig is.

Geschiedenis van de wegenwacht





Daar ben ik blij mee en dit contact ga ik benaderen om wéér wat wijzer te worden.
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten