zaterdag 13 oktober 2012

10 Vorderingen

Nu de bestelling van de achterbak geplaatst is en Graham heeft medegedeeld dat hij het product zelf komt afleveren wordt het tijd om aan de voorkant te gaan werken. Er staat bij de grote sponsor Marco (2cvparners.nl) een koets die bruikbaar zou kunnen zijn. Het probleem met de oude koetsen is echter dat zij op de bekende plekken het na een aantal jaren af laten weten. Er moet aan gewerkt worden zoals dat heet. Dat betekent een nieuw voorruitframe, voetenbak, bodemplaten etc. Dat is in wezen alleen maar gunstig want het betekent ook dat je dan weer een z.g.a.n. koets hebt.
Maar voordat dit aangepakt wordt eerst het rollend gedeelte een beetje opvrolijken.
Het ventilatorhuis:
(het gaas hangt nog los),
de remklauwen reviseren:
en zo nog wat van die dingen.

Intussen is er bij Marco een puntlasapparaat beschikbaar gekomen en een garagist die daar heel erg goed mee weet om te gaan. In de praktijk zal dat waarschijnlijk gaan betekenen dat ik zelf het oude voorruitframe er uit pel en de opperlasser het nieuwe frame er netjes in zet.

Dat zal nog wel een paar weken duren voordat dat zo ver is.
Volgende blog: resultaat van een nieuw contact met een wegenwachteendbouwer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten