maandag 30 december 2013

101 Marktplaats

Voor èèn van mijn andere hobbies heb ik op Marktplaats een apparaat gekocht waarmee je polystyreen kunt snijden, merk Proxxon.

Opgehaald in 's-Gravenzande alwaar ik in gesprek raakte met een ex-vrachtwagenchaufeur die niet zomaar wat ritjes had gereden maar veel het Oostblok had aangedaan, en zoveel in de Arabische contreien had gereden dat hij zijn naam in het Arabisch op de vrachtauto had gezet:


Hij reed daar in de tijd dat de wegen zo slecht waren dat ze die naam eigenlijk niet mochten dragen.
Stof bijvoorbeeld naar Bagdad rijden en met KLM overalls terugkomen. Ook toen al werd er ge/misbruik gemaakt van goedkope arbeidskrachten.

beschikt over een groot foto arsenaal van zijn avonturen en stuurde mij een leuke foto


van een hulpverlening in Nederland.


 Uit de titel van de foto leid ik af dat het een type M.A.N. betreft die door de vangrail is geschoten.
De Rijkspolitie is uitgerukt met een HY. Er staat nog zo'n voertuig in het Nederlands Politiemuseum.

Herman bedankt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten