dinsdag 4 november 2014

138 Goedenavond, dames en heren

Is de naam van een nieuwe serie van de omroep Max welke uitgezonden gaat worden vanaf maart volgend jaar.
In deel 4 is de wwe te zien, in deel 7 de BSA motor van de wegenwacht.
Ons optreden was op 3 november. Er is voor getekend dat er niets uit het plot verklapt mag worden maar wanneer de  wegenwacht in beeld komt dan is er vast een auto met problemen.
Bij deze authentieke besteleend moest olie bijgevuld  (in het script stond dat er te weinig koelvloeistof in zat.......in een eend!!):

 en ik mocht deze Volvo weer op weg helpen (filmpje, met dank aan die aardige mijnheer van de wegenwacht):

Omdat de serie in de jaren 60 speelt waren er veel mooie oldtimers opgetrommeld, zoals een schitterende Messerschmidt,


een Ami, een DAF 31 en een Opel,




 en was of werd elke bestuurder bijpassend gekleed.





Dan een paar medewerkers van de cast. Hier zien we Anna Raadsveld en Yannickvan de Velde samen de bosjes in verdwijnen. Stond niet in het script.



De rest van de cast (Loes Luca, Huub Stapel, Anne-Wil Blankers en nog veel meer toppers) heb ik maar met rust gelaten. Zij waren er overigens ook niet.


Al met al een leuke dag waarbij de wwe ook nog een rol kreeg in de catering.


Tot slot een foto's waarin ik met de regisseur (Rita Horst) afspreek mijn rol niet al te veel uit te vergroten. Tenslotte moet ik nog fatsoenlijk over straat kunnen.


Alle foto's (rijp en onrijp): Hier Klikken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten