maandag 12 november 2012

14 Via via teken van leven

Berichten van de ANWB? Och.
Wat interessanter is dat ik na enig speurwerk een teken van leven heb gevonden van Graham Cotton van de firma Villevans waar de kunststof body vandaan moet komen. Op mailtjes reageert hij niet, de telefoon wordt niet opgenomen maar ik ben er achter gekomen dat hij rond 24 oktober in Engeland een body heeft afgeleverd.
De bouwer heeft zijn bouwproces tot op heden in 12 YouTube filmpjes vastgelegd.
Hierbij de LINK naar het laatste filmpje. Daaruit valt o.m. te leren dat vanwege het gewicht van de body het chassis een flink stuk hoger gezet moet worden. De oplossing die hier gekozen is, is door op de trekstang extra draad te snijden. Moet ik nog even over nadenken.
Verder valt er te zien dat de body aan één kant slecht aansluit op de de deurstijlen. Wat daar nu de oorzaak van zou kunnen zijn? Misschien kom ik er achter door de andere 11 delen van het verhaal te lezen. Voorlopig weer even wat te doen (en ik had het al druk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten