vrijdag 11 april 2014

106 Wie ver reist kan veel verhalen

De wwe had al een tijdje moeite met aanslaan bij het starten. Het vermoeden was dat de startmotor te veel stroom wegtrok, bij het afzetten van het contact sloeg de motor bijna aan. Dus op reis naar Berkel en er de Meester er maar even naar laten kijken. Even wat controleren met een 12v instrumentje en binnen de kortste keren was de diagnose gesteld: dubieuze contactrol.
Deze vervangen en een stuk vrolijker de terugreis aanvaard.
Wat een avontuur!
Maar dan deze:


Nee, dat ben ik niet!
Van de Meester Lasersnijder uit Oudega (Minerva) kreeg ik een tip over een reislustig stel in een wegenwachteend.


Op de besteleenden meeting in Leersum 2012 heb ik deze mensen kort gesproken, vlak voordat ik aan het eigen project ben begonnen. Toen hebben we het alleen gehad over het ANWB logo en hoe je daar aan kon komen. Maar dat zij duizenden kilometers met deze eend aan het rijden waren wist ik toen niet.

Dan maak je nog eens iets anders mee dan een kapotte contactrol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten