woensdag 30 april 2014

108 Wouter en de wegenwacht

Een bekende bestseller in de ww. wereld. Ik heb dit boek verslonden.
In de eendenwereld is een zekere Wout een begrip. Woonde vroeger in West Nederland, momenteel in Haulerwijk. Twaalf kilometer van onze huidige verblijfplaats. Omdat Wout nog steeds op Marktplaats adverteert met eendenspullen, tijd om eens te gaan kijken. 



Op het adres aangekomen zag ik een Bergje zand dat drooggehouden werd door een motorkap van een eend. "Wij zijn thuis" stond er achter de voordeur, maar aanbellen hielp niet. Dan maar bellen met de gsm. Mevrouw Wout was in de tuin aan het werk en wist te melden dat Wout in Frankrijk was. Vrienden helpen met verhuizen.
Dat was hoofdstuk Wout. Over naar de wegenwacht.
Op Marktplaats stond gisteren een advertentie waarin wegenwachtkleding te koop werd aangeboden.
Ik heb de verkoper gemaild en gevraagd wat er voor mij, reeds in bezit van wat spullen, nog interessant zou kunnen zijn.
Een EHBO lintje en gouden en zilveren stuurwielen voor op de mouw.
Een dasspeld en een bronzen ANWB speld.
Tweemaal een speld voor op de mouw (?), een originele stropdas en een trui en een iso jas.
Verder nog een aantal pakken.
Morgen eens even gaan kijken, wellicht dat ik mijzelf kan bevorderen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten