maandag 20 april 2015

149 Goedenavond vanavond

Als de toezeggingen worden waargemaakt heeft de wegenwachteend vanavond zijn/haar televisiedebuut. Zo gaat het er ongeveer uitzien (voor diegene die het mist):


Morgen blijf ik met mijn agenda bij de telefoon, m'n leven zal waarschijnlijk voorgoed veranderen.

Vandaag overigens afspraken gemaakt met de redacteur van het Eendeëi voor twee promotieritten in de buurt van Rotterdam. Verslag hiervan volgt.
Lees HIER waarvoor deze ritten bedoeld zijn en klik dan even door op de website van het eendeëi om te zien wat daar allemaal plaatsvindt.

Vorige week een workshop gevolgd in het FABLAB Zoetermeer, pas opgestart maar nu reeds voorzien van indrukwekkende apparatuur. Klik op de link hierboven om te lezen wat zo'n fablab inhoudt.
Ik kon het natuurlijk niet laten en heb de Roland stickerprinter een schitterende sticker laten printen.
Dit is de printer:

En dit is het resultaat als ik in de buurt kom.


 De kenner zal zien dat de stickers nog niet voorzien zijn van zogenaamde 'Cuttinglines', dat wil zeggen dat je sticker los kan maken van zijn omgeving, maar dat is iets wat ik nog uit moet zoeken.
En de kennis die je daarbij opdoet moet je (als je lid bent van een fablab) delen op internet.
Veel plezier vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten