maandag 4 maart 2013

30 Aan het hoofd PR van Wurth

Onderstaande mail verzonden.
Geachte heer,
In deze weblog: http://www.wegenwachteend.blogspot.nl/ kunt u volgen waar ik mee bezig ben: het bouwen van een replica van een wegenwacht eend.
In de garage waar ik twee dagen per week hand en span diensten verricht (www.2cvpartners.nl), wordt gebruik gemaakt van gereedschap en ‘automotive delen’ van Wurth. het zou mooi zijn als de wegenwacht eend  ook aan de binnenkant een professionele uitstraling zou hebben. Vandaar dat ik denk aan Wurth.
De vertegenwoordiger die de garage bezoekt vertelt mij dat het moeilijk is zijn omgeving warm te laten lopen voor zo’n project (ondanks mijn achternaam). Vandaar dat ik mij tot u wend.
Is het mogelijk dat u dit project steunt middels een bijdrage middels gereedschap en stickers om de kwaliteit van de inhoud te benadrukken?
Hieronder een afbeelding die aangeeft hoe het ongeveer moet worden.
Wellicht ook leuk voor in uw vakblad.
Wellicht ook leuk om te gelegener tijd een rit met de ‘gele rijders’ (wegenwacht oldtimers) te regelen richting uw vestiging en/of uw museum te ‘s-Hertogenbosch.
Vriendelijk dank voor uw aandacht,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten