zondag 25 augustus 2013

76 VDO tachograaf

Volgend project(je): de tachograaf werkend zien te krijgen.
Bij Info Instruments B.V. valt het volgende te lezen:

Toebehoren voor toerentellergevers

Kabels en kniestukken voor mechanische VDO snelheidsmeters en toerentellers
Voor het aandrijven van mechanische VDO snelheidsmeters en toerentellers levert VDO in principe iedere gewenste kabel met lengte en aansluitingen op klantenwens. Ook reparatie of namaken van bestaande kabels behoort tot de mogelijkheden.

Dus aan VDO het volgende mailtje verzonden:


L.s,
Voor mijn wegenwachteend ben ik in het bezit gekomen van een mechanische VDO tachograaf die daar toentertijd werd ingebouwd.
Deze zou ik graag willen laten werken, echter de kabel ontbreekt.
In hoeverre kunt u mij helpen bij het verkrijgen van een passende kabel?
Met groet,
xxxxxxxxxxx
met de foto's:

Ik ben benieuwd naar de reactie.

De bankschroef met geleiderail zijn klaar.
Alleen nog inbouwen maar dat gaat samen met de wijzigingen die ik aan wil brengen om vlot te kunnen tanken. Daarover later.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten