donderdag 15 mei 2014

112 Boem is hó!

Deze wagen stond achter een vuilniswagen en moest achteruit de inrit op die onder op de foto is te zien. En de chauffeur voerde zijn plan uit, zonder zicht op het tegemoet komende verkeer.
Ik kwam met de wwe aanrijden en tot mijn schrik werd de doorgang steeds smaller en moest ik in 1/10 seconde kiezen tussen rechts uitwijken (sloot, beton, water) of me door de smalle doorgang wurmen. Ik deed het laatste maar de de tegenstander volhardde in het achteruit rijden.
Ruit er uit, polyester vloog in het rond, binnen een ravage, de ijzeren stang die in de zijstrip zat een meter naar achteren geduwd, de huif losgescheurd van het voorgedeelte en zo nog wat dingen.
Zelfs aan de andere zijde is er verf afgesprongen van de verbinding tussen de huif en het voorste gedeelte, de indruk bestaat dat de huif niet meer op zijn plaats staat. De wwwe is nog niet op de brug geweest voor verdere inspectie.
Een gedeelte van het polyester zit nog aan de vrachtwagen, dat moet ik nog ophalen.


De klep lijkt naar binnen gebogen maar misschien was dat al. De impact moet zo groot geweest zijn dat de fitting in het linker knipperlicht (dat in het geheel niet geraakt werd) losgetrokken werd van de stroomdraad). Zwaailicht doet het ook niet meer, zal ook wel zoiets zijn.
Binnen was het een zooitje:


 Buiten is het ook een zooitje:
Gelukkig hebben we de foto's nog. Op naar de verzekeringsmaatschappij.
Overmorgen de oldtimershow in Zoetermeer, morgen dus nog wat werk om het geheel weer enigszins toonbaar te maken.



2 opmerkingen:

  1. GATVERDAMME!! Gelukkig ben je zelf ongedeerd maar dat is echt een doordoener met deze schade.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor het medeleven. Komt allemaal wel weer goed. Groeten daar..

    BeantwoordenVerwijderen