zaterdag 15 september 2012

02 De start

De kop was er natuurlijk al af, temeer omdat ik in eigen garage nog een mooie oranje waarschuwingslamp aantrof:

Meharigroen geverfd maar dat gaat goedkomen. Wel een echte Hella. Let op het detail: één van de borden is zichtbaar: 'BOSBRAND GEVAAR'.
Daar ga ik 's winters mee rondrijden en de tekst 'GLAD' bewaar ik voor hoogzomers.
Natuurlijk leuk om deze spullen te hebben maar het schiet niet echt op.
Dus maar eens contact opgenomen met de dealer van de polyester achterbouw: Customs & Classics in Ede, de importeur van de Engelse 2cv6 Babette Besteleend Kit van Ville vans.
Deze dealer was gestopt met de verkoop(!) en verwees mij naar ABS te Kudelstaart.
'Vanaf heden gesloten' meldde de website.
Dus een mailtje gestuurd naar Engeland en al snel bleek dat in afwachting van een new agent de verkoop rechtstreeks kon plaatsvinden. Een prijsopgave gekregen en al snel was de conclusie dat zelf ophalen duurder was dan laten verzenden. Het idee was namelijk om de achterbak op de (open) Mehari te plaatsen en zo naar Nederland te rijden. Misschien gebeurt dit alsnog maar dan valt dat hier te lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten