zaterdag 15 september 2012

04 Rollen

Naar Berkel met de vraag of daar iets te vinden zou zijn om te gebruiken voor het project.
Keuze genoeg!
Mijn wens was echter om een eend te bemachtigen die voldeed aan de match met een wegenwachteend uit vroeger jaren. Het moest dus sowieso een oud kenteken hebben en uit de jaren zijn waarin dergelijke eenden zich op de weg bevonden om de nodige hulp te verlenen.
Nog even een sfeerfoto'tje:




Er bestaan foto's met een nog eerdere uitvoering (ribbelkap, kleine motor) maar we gaan voor de luxe. Na naar mijn wensen geluisterd te hebben trok Marco een eend uit de voorraad die uitstekend als zogenaamde donoreend kon dienen.
Kentekenplaat blauw (18-DJ-87) en een chassis, motor en vernellingsbak waar geen enkele wegenwacht voor hoeft te stoppen.
Marco van 2cvPartners trad op als hoofdsponsor en deed het geheel voor een zeer zachte prijs aan mij over. De koets wilde hij terug maar het ging mij om het rollen, en dat deed het. Het geheel op mijn naam gezet, naar huis gereden en dezelfde avond geschorst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten