zaterdag 15 september 2012

03 VILLEVANS

De Engelse firma die het polyester levert heeft een beperkte Website maar schermt met het volgende:
Phone our friendly sales office for advice and queries.

Na wat mailtjes met het verzoek om inlichtingen die niet werden beantwoord, maar eens gebeld. Een alleraardigste mijnheer aan de lijn met een verhaal dat mij in de eendenwereld niet geheel vreemd is:
computer kapot, wellicht kan u uw telefoonnummer mailen, zal deze week reageren.....
Geduld dan maar, de eend hoeft tenslotte niet van de week af.

Het gaat om dit geheel: de deurtjes, het dakje voor de overblijvende, doorgesneden eend, bevestigingsmateriaal voor aan het chassis en het verbindingsgedeelte eend/laadruimte.  Even uitleggen:
Het is de bedoeling dat je uitgaat van een standaard 2cv, de koets achter de voordeuren door slijpt en de laadruimte daar achter plaatst. Gemakkelijk toch? Uurtje werk ware het niet dat zoiets in de praktijk reuze tegen kan vallen. En dat er tijdens zo'n proces de nodige zaken vervangen, schoongemaakt, afgesteld etc. moeten worden.
Eerst maar eens op zoek naar een chassis en de delen die nodig zijn om het geheel te laten rollen en remmen.
Op naar Marco....(2cvPartners).






Geen opmerkingen:

Een reactie posten