woensdag 6 februari 2013

21 Een grote stap voorwaarts

Graham heeft de Van afgeleverd.
De eerste foto:
Het lijkt zo wel alsof het project bijna klaar is, maar een foto vanaf de motorzijde leert anders.
Het kunststof ziet er op het eerste gezicht netjes uit maar Graham waarschuwde mij dat ik rekening moest houden met het nodige (aan)paswerk. Dat ben ik wel gewend met het bouwen van de Burton.
Ook lijkt het pakket compleet al zullen er wel zijramen in gesneden en gemaakt moeten worden.
Jammer dat de wegenwacht niet zonder zijramen reed want dicht ziet het er wel zo leuk uit.
Nu ik de maatvoering in handen heb kan ik eens voorzichtig beginnen met de lichtkap, het gele perspex is al in huis.
Zoiets moet het worden:
Lijkt me nog een stevige klus.
Volgende keer meer nieuws over de voorkant.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten