donderdag 7 februari 2013

22 Als een speer

Gisteren de aankondiging, nu reeds resultaat. De plaatjes spelen boekdelen.
Zonder voetenbak en bodemplaat:



En met:

Let ook op de vernieuwde dorpel.
Volgende keer een foto waarbij het draaispit (de constructie waar de koets in hangt) beter tot zijn recht komt.
Intussen contact gelegd met Gerrit Jacobs, een wegenwachtman in hart en nieren, met wat vragen over de lichtbak. Er zit inderdaad licht in (was een vraag van mij) en die van hem was demontabel. De maten krijg ik nog.
Bij Marco heb ik een pot met de enige echte Loodmenie gevonden (oranje met de nodige waarschuwingen op de pot) en die zet ik in ter bescherming van blank stalen delen waar je na verwerking niet meer bij kunt. Daar heb ik meer vertrouwen in dan de moderne roest-omvormende producten.
Volgende keer meer over de koets en andere zaken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten